english

Firma Adı
İsim Soyisim
Telefon No
E-Posta
Şikayetiniz / İtirazınız
Beklentilerinizi karşılamadığımızı düşünüyorsanız veya itiraz etmek istediğiniz husus varsa yandaki formu doldurmanızı rica ederiz. Şikayet / itiraz firmamıza ulaştıktan sonra şikayet / itiraz sahibi ile irtibata geçilir. Şikayet/itirazın sebebi ve konusu belirlenir, ilgili departman bilgilendirilir. Şikayet / itirazın alındığı tarihten itibaren 2 hafta içinde, şikayet/itiraz sahibi ile irtibata geçilip gerçekleştirilecek faaliyete ilişkin yanıt verilir. 1 ay içerisinde sonuçlandırılması planlanır. Şikayet / itirazı aldıktan sonra, şikayet veya itirazın geçerli kılınmasına yönelik tüm bilgilerin toplanması ve doğrulanmasından firmamız sorumludur. Firmamız, şikayet / itiraz sahibini şikayet / itirazın alındığı konusunda bilgilendirir ve ilerleme konusunda bilgilendirir, ilerleme raporlarını ve sonuçları verir. Şikayet / itirazlar, tarafsız ve objektif bir biçimde değerlendirilir. Şikayet / itirazın değerlendirilmesinde ve karara bağlanmasında tarafsızlık ilkesi ön planda olacak olup, bütün faaliyetlerde olduğu gibi Gizlilik, Tarafsızlık, Bağımsızlık ve Sorumluluk Beyanı dikkate alınarak müşteri ayrımı yapılmadan değerlendirme yapılır. Kalibra, şikayetin ve itiraz sürecinin her düzeyde tüm kararlarından sorumludur.